Tutankhamun: Allies & Enemies
With rare access to government officials and treasures, Yasmin El Shazly and Mahmoud Rashad cross Egypt to learn about Tutankhamun. There are new discoveries and, for the first time, the face of King Tut from an Egyptian perspective.