Ultimate Survival Everest
Everest veteran Ben Webster leads a group of climbers through every aspect of a daring summit attempt. This is the ultimate reality program that explores the trials of a team climbing the world's highest mountain. And, for the first time ever, feature footage will be shot from the perspective of each climber. Four climbers, four cameras. Who will make it to the top? Who will survive?