Undead Unluck
An unlucky girl meets an undead guy, and pure chaos ensues; Fuko Izumo is tired of her ability and sets out to end it all; but when she meets Andy, everything changes.
Undead and Unluck
An Undead man who has the power of Unluck appears in front of Fuko Izumo; he believes he has found someone who can grant him a true death.
A Union member goes to Russia for a UMA investigation; Andy and Fuko head to Lake Baikal after learning they can enter the Union if they kill a member.