Vigilante
Kim Ji Yong, a student at the police academy, lost his mother at the hands of a local gangster when he was young; he becomes a vigilante and kills criminals.
Kim Jiyong loses his mother to a gangster and begins punishing criminals who evade the law.
Choi Miryeo baits the Vigilante with more information on the criminals on REPO25h.
The fake Vigilante suggests joining forces; Jo Heon closes in on the Vigilante's identity.
Miryeo reports on Sewool's alleged crimes; Kim Jiyong and Jo Heon come into conflict.