Wacky Races
Ya Win Some, Ya Luge Some
The Racers participate in the Wacky Winter Games and compete in luge, ski jump, slalom, snowboarding events; the games culminate in a final competition where Dastardly and Muttley do a very disturbing ice-skating dance.
The Wackies, joined by guest racer Pandora Pitstop, race through the Louisiana Swamps.
Peter and Dastardly are caught in the explosion of I.Q.'s latest invention; Peter loses his mojo but Dastardly has absorbed Peter's perfection and refuses to give it up.