Wat de Grondwet voor mij betekent
De 15-jarige Heidi Schreck verdiende haar studiegeld door constitutionele debatwedstrijden te winnen in heel de VS. In deze hilarische, hoopvolle, zeer menselijke show kruipt Heidi in de huid van de tienerversie van zichzelf om de diepe band te volgen tussen vier generaties vrouwen en het document dat hun leven vormde.