Will & Grace: Original
This is the groundbreaking hit comedy series about two best friends - Will, a successful gay Manhattan lawyer and Grace, a straight, self-employed interior decorator.
When Grace (Debra Messing) gets a marriage proposal, Will (Eric McCormack) risks their friendship by telling her what he thinks.
A New Lease on Life
Will mulls asking Grace to share his place when she considers renting across town.
Will (Eric McCormack) faces the big issues when Grace (Debra Messing) moves in and wants to knock down the bathroom walls.
Grace's (Debra Messing) decorating job on Harlin's (Gary Grubbs) place embarrasses Will (Eric McCormack), who then makes an even bigger mess.
Grace worries that Will is keeping secrets from her after Jack discloses Will's past affair with a client.