Women Who Rock
Truth
Digging into the turbulent roots of rock 'n' roll in the 1950s and '60s with Mavis Staples, Janis Joplin, Chaka Khan and more; with supporting commentary from Norah Jones, Tina Weymouth, Rickie Lee Jones, Kate Pierson, Merry Clayton and others.