Wonderful PreCure!
In the Animal Town where humans and animals live together, Iroha who loves animals is very close to her dog Komugi! One day, a mysterious creature GaruGaru goes berserk in her city. In order to protect Iroha, Komugi transforms into a human and even Precure…!? We have to protect such berserk animals! Let's join forces and return the animals to the Niko Garden!
Let's All Be Friends, Cure Friendy!
Mey Mey has returned to his original form after having been a Garugaru and asks Komugi to help his friends too. Komugi says she won’t do it unless Iroha joins her, but then a new Garugaru appears.
In Niko Garden, Mey Mey once again asks Iroha and Komugi, “Please help my friends.” Meanwhile, on his way home from Iroha's house, Satoru comes across a mysterious black egg.