Wooser's Hand-to-Mouth Life
After the tragedy that claimed so many lives, Wooser awakens in a mechanical castle. Caught off guard by the sudden time slip, he witnesses a general who looks just like him... Wooser kills the general and takes his place, and now he's off to warp history to his own twisted ends... maybe! He may just go watch TV.