World's Biggest Shipbuilders
Mega Yards
The Okpo and Sungdong shipyards of South Korea host two teams building the Maersk Tangier, a giant tanker, and the world's biggest jack-up rig, the XLE4.
The workers attempt their heaviest lift ever - hoisting a giant 3,000 ton leg well.
Both the tanker team and the rig team are feeling the pressure as the challenges of the Tangier increase.
The Tangier is finally complete and has departed for her maiden voyage; on the other side of the world, the super tug team races against time to finish.