You Are Ms. Servant
Hitoyoshi, a high school kid who lives alone, hears a knock on his door. He opens it to find a girl offering to be his maid, but she has a dark past as an assassin. Despite this, Hitoyoshi takes her in, leading her to newfound emotions.
My Fateful Encounter with You.
A maid appears at the house of high school student Hitoyoshi Yokoya, asking to be hired; her background as a former assassin makes Hitoyoshi think twice.
Riko, Hitoyoshi's younger sister, pays him a visit to see the new puppy; she easily gets along with Yuki despite her being a former assassin.
Finding enjoyment in teasing the former assassin, Grace returns as a gym teacher; after much harassment, she clues in Hitoyoshi of the changes occurring to Yuki.