Your Worst Nightmare
Bump in the Night
After Annie and Jessica Andrews hold a séance to contact their mother's spirit, strange things start happening around the house.
In Florida, retirees Reggie and Carol Sumner go missing after a visit from a former neighbor, leaving investigators have to wonder if they left on their own.
After Denise and her husband, John, discover that someone has broken into their Allentown, Pa., house, they think they know who did it, until Denise comes face to face with the intruder one week later.
Sarah Harris finds an intruder in her house, then her father, Ivan, comes home and must take extreme measures to save both their lives.
Chanin Starbuck comes home to find her house has been vandalized and fears her adventures in online dating are to blame.