Z Nation
Puppies and Kittens
Three years into the zombie apocalypse, Lt. Hammond assembles a team of everyday heroes to transport the only known survivor of the zombie virus from New York to California in hopes of using his blood for a vaccine.
Fracking Zombies
In need of gas, the team follows a suspicious stranger to a damaged oil refinery deep inside a New Jersey no-go zone packed with zombies.
Out to get Cassandra back, her bizarre and dangerous "family" of cannibals catches up with the team and kidnaps Addy, endangering the mission.
Citizen Z directs the team to a rumored helicopter controlled by a mysterious General living atop a heavily guarded skyscraper where zombies roam freely.
A tornado forces the team to Warren’s hometown where she searches for her husband who she lost track of in the early days of the apocalypse.
After taking refuge in a safe enclave where no weapons are allowed, the team finds itself thrust into a battle for control of the compound against a zombie-worshipping cult.