S3, E11: H.R.’s past catches up with him when a bounty hunter with vibe powers named Gypsy (guest star Jessica Camacho) arrives in Central City to bring him back to Earth-19 to stand trial for his crime. It turns out interdimensional travel is illegal on their Earth. H.R. surrenders, but when Barry and Cisco find out that H.R.’s only hope would be to challenge Gypsy to a fight to the death, they intercede and Cisco offers to fight Gypsy instead.