The Best Ships Are Friendships
S1, E2: The fallout from the Y2K party reveals hidden rivalries within the Baes. Olivia's hard-partying ways catch up to her, forcing Mel to come to her rescue. Marissa and Summer's house is under construction and they move in with Marissa's parents.