Sandokan
Pirate Sandokan boards a ship to steal its cargo and frees a Dayak slave who believes him to be the prophesied liberator. In Labuan, he crosses paths with the British Consul's daughter and faces enemies determined to stop him.
Sandokan and Brooke attend the British Consul's daughter Marianne's birthday party while the pirates languish in prison. Tension simmers between the three, but Sandokan must first free Yanez and his crew without blowing his cover.