A Legend Gets Trained
S1, E2: Leyenda Americana, the greatest leader of the Tecnicos, seeks to wrestle against the evil Terror Purpura, a dangerous mogul who has been trying to corrupt the team at all costs. Apart from begin Aracno's coach, great Leyenda Americana is also a founding partner of Leyendas, the renowned gym that the Tecnicos go to. It is a meeting point for those who value and respect justice, tolerance, and honesty. After losing his father, who left him his classic leather jacket with a white star, Leyenda Americana decided to go back to Aztec lands to give back some of the values that he learned thanks to the ancient and classic discipline of Mexican wrestling. His eternal rival, Terror Purpura seems to have the strategic capabilities and the strength needed to defeat the Tecnicos. As rumors of feared Simbionte's abilities begin to fill the corridors of the league, powerful Estrella Cosmica appears in Leyenda Americana's gym, where he will have to prove his strength and ability in the face of the brutal Picadura Letal.