Armageddon
When an asteroid threatens to collide with Earth, NASA honcho Dan Truman (Billy Bob Thornton) determines the only way to stop it is to drill into its surface and detonate a nuclear bomb. This leads him to renowned driller Harry Stamper (Bruce Willis), who agrees to helm the dangerous space mission provided he can bring along his own hotshot crew. Among them is the cocksure A.J. (Ben Affleck), who Harry thinks isn't good enough for his daughter (Liv Tyler), until the mission proves otherwise.