Brooklyn
Brooklyn is the emotional tale of Eilis Lacey (Saoirse Ronan), a young Irish immigrant building a new life in 1950s Brooklyn. Lured by the promise of America, Eilis departs Ireland for the shores of New York City and is soon swept up by the intoxicating charms of new love. When circumstances back home require her to return unexpectedly, she must choose between two countries and the lives - and loves - that exist within.