Dolphin Tale
In an inspirational story of the bond between animals and humans, a boy named Sawyer discovers an injured dolphin, who is brought to a marine hospital and named Winter. Unfortunately, her injuries cost Winter her tail, without which she may not survive. But with Sawyer's devotion, a marine biologist's (Harry Connick Jr.) expertise and the brilliance of a prosthetist (Morgan Freeman) charged with creating a new tail, Winter may receive a second chance at life.