Eddie the Eagle
Cut from the Olympic ski team, British athlete Michael "Eddie" Edwards travels to Germany to test his skills at ski jumping. Fate leads him to Bronson Peary, a former ski jumper who now works as a snowplow driver. Impressed by Edwards' spirit and determination, Peary agrees to train the young underdog. Despite an entire nation counting him out, Eddie's never-say-die attitude takes him all the way to a historic and improbable showing at the 1988 Winter Olympics in Calgary, Alberta.