Ghost World
The story of neo-cool Enid (Thora Birch) and Rebecca (Scarlett Johansson) who, faced with graduation from high school, take a hard look at the world they wryly observe and decide what they really want. When Enid takes an interest in the offbeat Seymour (Steve Buscemi) and Rebecca focuses her attention on their mutual romantic fixation Josh (Brad Renfro), the girls' friendship is forever changed.