In Good Company
Dan Foreman (Dennis Quaid) is a loving husband, caring father and star ad executive. But now life is putting him through the ultimate test. Carter Dureya (Topher Grace), a young hotshot half his age, has just become his boss. And to complicate matters, Dan discovers Carter is dating his daughter (Scarlett Johansson). It’s filled with genuine laughs and you’re in good company when you watch this entertaining comedy that Rolling Stone calls “hilarious”.