Lethal Weapon
Mel Gibson stars as a one-man killing machine, a Los Angeles policeman who recently lost his wife and has been acting increasingly unstable. Danny Glover plays a by-the-book homicide detective with an impeccable record and a loving family. Now the two are stuck with each other as partners, investigating a suicide that leads to an international crime ring and ever-increasing danger in this blockbuster action thriller.