Paris Can Wait
Anne (Diane Lane) is at a crossroads in her life. Married to a successful but inattentive movie producer (Alec Baldwin), she unexpectedly finds herself taking a car trip from Cannes to Paris with her husband's business associate (Arnaud Viard). What should be a seven-hour drive turns into a carefree two-day adventure replete with diversions involving picturesque sights, fine food and wine, humor, wisdom and romance, reawakening Anne's senses and giving her a new lust for life.