Scrap
Beth (Vivian Kerr) has recently been laid off and struggles to maintain the appearance of a successful middle-class lifestyle as she bounces around Los Angeles. Hoping to land a new job and change her situation before her estranged older brother Ben (Anthony Rapp) finds out, Beth must confront her own pride in order to reconnect with him and provide for her young daughter Birdy. Meanwhile, Ben and his wife Stacy (Lana Parrilla) consider a third round of IVF and Stacy, a successful attorney, must re-evaluate her own conflicted relationship with motherhood.