She Said
The New York Times journalists Megan Twohey and Jodi Kantor publish a report that exposes sexual abuse allegations against powerful Hollywood producer Harvey Weinstein. The shocking story also serves as a launching pad for the #MeToo movement, shattering decades of silence around the subject of sexual assault and harassment.