The Stepfather
David Harris is a severely mentally disturbed man whose entire adult life revolves around his quest to have the perfect family. When he realizes that his own family is turning into the dysfunctional family in which he grew up and he faces becoming his own father, he murders his entire family and moves to another state. Looking for a fresh start, David marries a widow whose son Michael doesn't trust David from the beginning. As Michael slowly begins to learn the truth about his stepfather's past, will he be too late to save his family?