U-571 Stars Matthew McCaughney, Bill Paxton and Jon-Bon Jovi. A team of U.S. soldiers are sent on a mission to sneak aboard a disabled German U-Boat (a submarine) to steal an encryption device that would give the Allies the edge they need to win the war. What they don't know is... Germans are on their way to answer the S.O.S. as well...