Undercover in ISIS
Now just how would I go about joining ISIS? An undercover operation sets out to understand the path to joining ISIS. Two undercover European reporters are tasked with joining ISIS via facebook, twitter, and direct phone calls. In a world dominated by social media and the internet, illegal communications are no longer the clandestine whispered conversations on street corners. Now it all takes place online. The only thing still true for an aspiring ISIS recruit is to always keep moving.