Corpse Collector
A poor and handsome Bulgarian falls for women who only exploit him. Itso, about 35, drives a special ambulance called a 'corpse-van'. His job is to pick up the bodies of the recently deceased and transport them to the morgue. This complex story, referring to subconscious, psychology and symbolism, is not only about freeing the world from outside evil, but also freeing a man from inside demons.