Dear Thirteen
Video diaries and candid interviews reveal how global issues are shaping – and being shaped by – young people: rising anti-Semitism in Europe, guns in America, gender identity and racial divisions across Australia and Asia. This empathetic portrait of a new generation goes beyond stereotypes of adolescence to capture the complexity of finding a way into adulthood today.