Laila Nadene
Blindsided with divorce papers and the news that her husband will soon remarry, Laila begins therapy, but as her sessions progress, long-buried secrets resurface. Meanwhile, young women are disappearing. After meeting with the lead detective, Laila realizes that the new wife, Nadene, is in danger. The women then team up to break the cycle of abuse and to bring a narcissistic sociopath to justice.