Puffins: Shorts Collection 37
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 37 includes 4 amazing episodes: A diet fit for a walrus, The rhythmic belt, Partecipating is key, Jump! A diet fit for a walrus: Seeing his minions constantly stuffing themselves with garbage food, Otto becomes a real fitness freak, but the situation soon slips from his control. The rhythmic belt: With the Puffins performing as DeeJays, a skating competition casually gets underway between the couples Bertha & Leopold and Otto & his She-Walrus. Partecipating is key: The four Puffins challenge one another to a cross-country skiing race, with Fred Goat being the Judge. Didi, Pie and Tac are ready to do anything to win, but for Tic all that really matters is having fun... Who will prevail? Jump!: Didi participates in a high jump contest together with Otto and the young hares. The Puffin girl is dead-set on winning, but Pie instead doesn't take it very seriously.