The International
Interpol agent Louis Salinger (Clive Owen) joins forces with New York prosecutor Eleanor Whitman (Naomi Watts) to put an end to a powerful bank's funding of terrorism. As they follow the money from Germany to Italy to New York to Turkey, Salinger and Whitman find their own lives are at risk from those who will stop at nothing to protect their interests.