Tj: January 3rd
In his debut special taped in Brooklyn, Haitian born stand-up comedian, TJ, tackles with his conversational style the perils of English as a third language, evil children, race, and the metoo movement. No subject is off limits in this smart, edgy, and, most of all, hilarious debut.