Volume III
The legendary masked band Mushroomhead began performing incognito to prevent any preconceived ideas of what the band was about. After a short time, a rabid loyal following catapulted Mushroomhead to must see status and their DIY determination made them impossible to ignore. The band has gone on to sell over 1 million albums and is credited with inventing a music genre that remains unique today. Volume III is a video collection of over 90 minutes of ground-breaking visuals and a culmination of exclusive never-seen-before footage and music that will be released in 2018 on Megaforce Records.