Porque el amor manda Burlas
S1, E7: Jesús receives his new uniform and Fernando, along with the secretaries and the accountants, make fun of him. Fernando sends Jesus for a package without telling him what it contains. Jesus forgets the package in a taxi and does everything to retrieve it.