S1, E1: Agustín shares his favorite cities: from the futuristic energy of Tokyo to the passion of Rio, the street art of Rome, the magical bazaars of Istanbul, and the vibrant diversity of New York. A personal journey full of stories, contrasts, and perfect tips for exploring them.