S1, E5: Richard finds a recording with music by The White Hats. Vale and the kids are ecstatic and they set up a karaoke session on the RV with make-up, outfits and all. They start thinking that Richard had something to do with their favorite band when he was young. The idea of having their own band starts hovering.