S1, E3: Vane makes her first appearance. While shooting a commercial, she receives a phone call from Roger telling her that they are stuck and that they may pick her up later than expected. The RV is broken and apparently it's Dany's fault. Santi, pretending to be a mechanic, tries to fix it. Roger, Wally and Migue devise an alternative plan. They will travel without a GPS. Richard won't travel without Mona and the trip is once again at risk.