Love, Micro Style
S1, E2: Pinky and Syko struggle to pull their act together; with his dream within reach, Ivar prepares for his shot at in-ring glory, despite his brittle bone disease; with his Lil Show rivalry heating up, a misstep has devasting consequences for Hot Rod.