S1, E6: The gang starts making plans for their rock band. Everyone but Dany seems to have a role in it. They hear about a musical contest. The winners will get to show their music video before The White Hats performance. Meanwhile, Vane's commercial premieres. After so much excitement, the group realizes she only had the role of an extra, not the main role. Vane becomes sad and frustrated. Richard will try to comfort her saying each person is unique. Vane has her bright moment later, when she suggests the name Highway for the bond and everyone loves it.