S1, E1: The gang is about to start their trip to Rock-a-Palluza, the ultimate rock music festival, where The White Hats are scheduled to perform. The group will need to work as a team in order to find the key to the RV that Richard has lost. They'll face incredible situations while trying to find it (including diving into a RV toilet that Dany has accidentally clogged). Vale and Roger will run into it by accident and the adventure will begin!