Zack's Christmas Letter / The Popped Balloon
S1, E304: When Zack’s mailbox gets frozen at Christmas time, he sets out to deliver his letter to Santa Claus in person! But getting to the North Pole and finding Santa proves harder than Zack and Quack expected. Now it’s going to take a real Christmas miracle to save the day. / For Friendship Day, Zack presents special balloons to each of his friends. But when his best buddy Quack’s balloon gets blown away, Zack goes on a mission up a giant beanstalk to track it down. Up in the clouds, Zack finds a way to replace Quack’s balloon with something even BIGGER and better.