Django Undisputed
Claudio Del Falco, world champion in Karate and K1, in a gripping new Western. Thirsting for justice, Django enters ruthless territory where violence and lawlessness reign supreme. Between bloody duels and deadly challenges, he will have to put everything on the line to restore order and revenge where only chaos now seems to dominate.