Dual Survival Brazil
Terra dos Cânions
Two survival experts, Cornel Leite and Leonardo Rocha, travel to Aparados da Serra, a mountain in the south of Brazil to show how to survive there.
Leo Rocha and cornel Leite try to survive in the Argentine Patagonia, where they face cold temperatures and a difficult land to navigate.