Valerie's Home Cooking All the Colors of the Rainbow
S9, E2: Valerie celebrates spring's colorful bounty by creating a feast that delights the senses and her guest, "The Kitchen" host Katie Lee; she prepares golden raspberry goat cheese crostini, honey roasted rainbow carrots and purple and green kale salad.