DIVINE GATE Blue Memory
T1, E4: Concerned about Aoto's emotional disconnect, Akane and Midori look him up on the academy server, but his information were classified. Determined, the two steal Undine's access pass and finds out that Aoto is a suspect of the Blue Christmas massacre.